تمام جزییات مربوط به آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

شما داوطلبان عزیز می‌دانید که می‌توانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس رابه صورت حضوری و یا رایانهای ارایه بدهید. بخش شنیداری، روخوانی و نگارش در تمام آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس در یک روز انجام می‌شود. اما آزمون مهارت گفتاری می‌تواند حداکثر یک هفته قبل یا بعد از آزمون‌های زبان انگلیسی دیگرانجام بگیرد. تمام جنبه‌های دیگر آزمون‌ها دقیقاً یکسان است، چه به شکل حضوری انجام شود و چه به صورت رایانه‌ای: محتوا، زمان بندی ، انواع سوال‌ها ، نمره‌بندی ، تحویل آزمون گفتاری ، فرمهای نتیجه آزمون ، تأیید نتایج.شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی آکادمی زبان انگلیسی دیاکو خود را برای این آزمون آماده کنید.

ویژگی‌های خاص آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

اکنون حدود ۳۰ سال است که آیلتس زبان انگلیسی با مشخصه‌های زیر برای دستیابی به رویاهای کاری، تحصیلی و مهاجرتی در خدمت همگان است: نتایج آزمون در عرض ۵-۳ روزاعلان می‌شود، آیلتس کامپیوتری معمولا ۳ بار در روز و ۷ روز در هفته در دسترس شماست.

طراحی و کیفیت آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

آیلتس زبان انگلیسی از یک همکاری منحصر به فرد در بین۳ سازمان بینالمللی برخوردار است. شورای انگلیس، IDP ارزیابی زبان انگلیسی آیلتس استرالیا و کمبریج. در حالی که شورای بریتانیا و IDP: آیلتس استرالیا مدیریت تحویل آزمون زبان انگلیسی ، مدیریت آزمونگر، پردازش نتایج آزمون زبان انگلیسی ، هماهنگی و سایر جنبه‌های مرتبط با مراکز را انجام می‌دهند، ارزیابی کمبریج در تحقیق، توسعه آزمون و ارسال سوالات به تمام مراکز آیلتس زبان انگلیسی نقش دارد. از آنجا که تولید و ارسال سوالات توسط یک شریک آیلتس کنترل می‌شود، استاندارد آزمون در تمام مراکز انجام آزمون زبان انگلیسی یکسان است. این همچنین باعث ایجاد ثبات در رویکردی می‌شود که در ارزیابی مهارت‌های زبانی داوطلبان انجام می‌گیرد.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری

این دقیقاً مثل آزمون حضوری زبان انگلیسی است، با این فرق که به جای نوشتن پاسخ‌های خود روی کاغذ، آنها را روی رایانه تایپ می‌کنید.اگر داوطلب این آزمون زبان انگلیسی هستید، بخشهای شنیداری، روخوانی و نگارش را روی رایانه انجام خواهید داد، اما آزمون گفتاری در کناریک آزمونگر آموزش دیده آیلتس و به صورت حضوری برگزار می‌شود چون این موثرترین روش برای ارزیابی مهارت‌های گفتاری زبان انگلیسی شماست.درآزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری، به دلیل آزمون‌های زیاد و در تاریخ‌های مختلف حق انتخاب شما خیلی بیشتر است. با مراجعه به https://takeielts.britishcouncil.org/take-ielts/prepare/computer-delivered-ielts/how-it-works، می‌بینید که فیلمهایی برای داوطلبان آزمون زبان انگلیسی تدارک دیده شده که به آنها کمک می‌کند با چگونگیانجام بخش شنیداری، روخوانی و نگارش در رایانه آشنا شوند؛ همچنین این فیلم‌ها به داوطلبان نشان می‌دهد که موقع این آزمون زبان انگلیسی چگونه از گزینه راهنما، یادداشت برداری یا برجسته‌سازی متن استفاده کنند. راهنمایی‌های ارائه شده در این فیلم‌ها به اندازه کافی شما داوطلبان را با مراحل مختلف این آزمون آشنا می‌کند.

آمادگی برای آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری با کمک آزمونهای آزمایشی

اکنون می‌توانید آزمون زبان انگلیسی آیلتس آزمایشی خود را با رایانه انجام دهید. بهتر است بدانید که به منظور بهبود سطح انگلیسی شما در این آزمون‌ از طیف وسیعی از مطالب عملی استفاده شده است. نمونه سوالات آزمون زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا با تشخیص و انتخاب گزینههای صحیح برای آزمون آماده شوید. این نمونه مطالب درباره بخش‌های شنیداری، روخوانی و نگارش زبان انگلیسی به شما ایدهای منطقی می‌دهد. برای آگاهی از آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir و کیفیت و نحوه انجام آزمون‌های زبان انگلیسی آیلتس، به شما پیشنهاد می‌شود در آزمون رایگان زبان انگلیسی آیلتس که به صورت رایانه ای ارایه داده شده شرکت کنید. آزمونهای زبان انگلیسی آیلتس توسط بسیاری از کشورها در سراسر جهان انجام می‌شوند که امکان دسترسی به این سازمان‌ها و موسسات زبان انگلیسی ، از طریق ورود به سایت آنها به راحتی فراهم می‌شود. اما شما داوطلب عزیز می‌توانید آزمون رایانهای خود را به کمک یکی از مراکز آزمون زبان انگلیسی آیلتس در ایران به راحتی رزرو کنید، از جمله:IDP آیلتس ایران، هنگامی که آزمون آیلتس خود را بصورت آنلاین رزرو می‌کنید، می‌توانید با کارت اعتباری خود هزینه آن را بصورت آنلاین یا بصورت آفلاین و از طریق سپرده بانکی و یا مرکز آزمون پرداخت کنید. شماهمچنین باید یک نسخه رنگی اسکن شده روشن از گذرنامه یا کارت شناسایی ملی خود را بارگذاری کنید، مرکز آزمون چند روز قبل از آزمون، یک ایمیل تأیید با مشخصات آزمون شما ارسال می‌کند؛ پس حتما از درستی آدرس ایمیل خود اطمینان حاصل کنید. هزینه آزمون زبان انگلیسی آیلتس کامپیوتری در هر کشور متفاوت است. مشاور دانشجوییIDP هزینه آزمون کشور شما را با توجه به نرخ ارز محلی‌تان به شما اعلان می‌کند؛ در غیر اینصورت لازم است با نزدیکترین مرکز آزمون خود تماس بگیرید. چنانچه به نتیجه آزمون زبان انگلیسی خود اعتراض دارید، می‌توانید ظرف شش هفته از تاریخ آزمون برای تجدید نظر و به عنوان تحقیق مجدد در مورد نتایج آزمون‌تان، به مرکز آزمون زبان انگلیسی درخواست بدهید. برای این منظور لازم است هزینه استعلام را بپردازید که اگر اعتراض‌شما بجا باشد و بعد از تجدید نظرامتیازآزمون‌تان تغییر کند، به طور کامل بازپرداخت می‌شود. توجه داشته باشید که آزمونگران آیلتس کامپیوتری از دستورالعمل‌های دقیق ارزیابی پیروی می‌کنند وروند آزمون آیلتس بالاترین رویههای کنترل کیفیت را دارد.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: